Furcsa belegondolni, hogy alig néhány évtizede mennyire másképp működött a reklám. Közel sem volt ennyi platform és lehetőség megmutatni a márkánkat és önmagunkat a nagyközönségnek, igaz a konkurencia mértéke is jóval csekélyebb volt.
De manapság, amikor annyiféle termékkel és szolgáltatással találkozunk nap, mint nap, képtelenség lenne mindet megismerni csak a szóbeszédből…
Amikor szeretnénk kitűnni a versenytársak közül, akkor bizony be kell látnunk, hogy még a legkiválóbb bornak is elkél a cégér!
Ne várj arra, hogy mások beszéljenek rólad!
Az I DO Csomagajánlatért kattints ide!
Bár a személyes ajánlás továbbra sem elhanyagolható,- különösen, hogy az interneten bárki hangot adhat a véleményének a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatban – a megfelelő hátszél híján nem biztos, hogy egyáltalán eljut a híred a potenciális vásárlókhoz. Lehetsz te a legkiválóbb menyasszonyi ruha tervező vagy sütheted te a legínycsiklandóbb süteményeket, ha nem találkozik a márkáddal az, aki vevő lenne a munkádra, sajnos könnyedén deficites lehet a vállalkozásod.
A versenyhelyzet sokkal nagyobb a cégek között, mint ezelőtt bármikor.
Hiba lenne csak abban reménykedni, hogy az, aki nálad vásárol, majd tovább viszi a szolgáltatásod/terméked hírét! Mert végtére is semmi nem garantálja, hogy ez ténylegesen megtörténik, vagy az a pár ember, akihez a szóbeszéd útján eljut a híred vásárlóvá is válik.
Nincs mese, muszáj láttatnod magad, hogy mások is észrevegyenek!
Jól lehet, hogy már van egy saját weboldalad vagy közösségi felületed, ahol találkozhatnak veled a menyasszonyok és a vőlegények, de ahhoz, hogy a bejegyzéseid valóban betaláljanak SEO tudásra, és hirdetési érzékre is szükséged van. Ezek hiányában csak fölöslegesen szórod el a pénzed az interneten! Mondhatod, hogy ott van a házasulandóknak létrehozott zárt csoportok ereje, de ahhoz is a pénztárcádba kell nyúlni, hogy megoszthass egy-egy bejegyzést, ráadásul itt a sok más poszt között könnyedén elveszik a hirdetésed anélkül, hogy az vásárlót generálna.
Ne a véletlenre bízd a bevételed, fektess tudatosan a vállalkozásodba! Mi az Esküvő Classic Médiacsoportnál folyamatosan arra törekszünk, hogy hiteles és megbízható forrásként szolgáljunk esküvői szolgáltatók és házasulandók között! Éppen ezért változatos és kedvező csomagajánlatokkal kedveskedünk, hogy a munkád biztosan célba érjen a potenciális ügyfeleidnél. Nincsenek fölösleges szórások, nincs több céltalan kiadás!
Az I DO Csomagajánlatért kattints ide!
Pandula Judit is az Esküvő Classic Médiacsoportnál hirdet:
„Többször szerepeltünk már az Esküvő Classic magazinban. Rendkívül igényes és profi a csapat, ahogy ez a magazinon és az online felületeken is látszik. Igyekszem mindig megtudni a pároktól, hogy hol találtak ránk és miért választottak minket. Az a tapasztalatunk, hogy a párok gyakran online keresnek rá az általunk is képviselt szolgáltatásra és az Esküvő Classic magazinban megjelent hirdetésünk az online cikkel kiegészülve remek eredményeket produkált. Sok párunk a cikket olvasva “szeretett belénk” és keresett meg minket. Volt olyan is, akinek egy barátja osztotta meg Facebookon a cikket, és ezután vette fel velünk a kapcsolatot.”
Ahogy azt a korábbiakban már megírtuk, az EC munkálatai gőzerővel robognak tovább, ezt pedig a Fókusz stábja sem hagyta szó nélkül!
Ha bármilyen kérdésed lenne, örömmel fogadjuk a szerkesztoseg@eskuvoclassic.hu e-mail címen!