Mostanság felmerült benned a kérdés, hogy szabad-e most pénzt kérni a termékeidért/szolgáltatásaidért? Etikus-e egyáltalán a koronavírus ideje alatt kommunikálni, szolgáltatásodat hirdetni?
Mielőtt elárulnánk a választ, gondolkozz el egy kicsit ezeken a kérdéseken és válaszold meg:
• A párok régóta elégedettek a termékeiddel/szolgáltatásaiddal?
• Releváns egy házasulandó számára, amit kínálni szeretnél?
• Ha megvásárolják vagy igénybe veszik termékeidet/szolgáltatásodat akkor olyan lesz a nagy napjuk mit amilyenről álmodoznak?
• Felelősen, korrekt áron kínálod mindezt?
Ha a négy kérdésre igennel feleltél, akkor már tudod a fő kérdésre is a választ.
Nem leszel sem pénzhajhász, sem tolakodó, sem gátlástalan, amiért megpróbálsz köztudatban maradni! Az emberek továbbra is vágynak a korrekt és igényes szolgáltatókra, akik valóban a megoldást kínálják a problémáikra. Szóval, ha úgy véled, a munkád igenis hasznos az emberek számára, és hozzátesz az életükhöz, miért ne kommunikálnál?
A szolgáltatói szféra és a másik oldalon álló házasulandó párok is nehéz helyzetben vannak. Sok ember veszítette el biztos bevételi forrását, így érthető, hogy mindenki próbál lejjebb faragni a kiadásaiból, és elsősorban csak a létszükséges élelmiszerekre, gyógyszerekre és lakhatásra költeni.
Ugyanakkor az embereknek jó a memóriája. Attól, hogy kevesebbet vásárolnak, vagy egyelőre csak szemlélik a munkádat, tudni fogják, hogy ki az, aki a nehéz időkben sem hagyta őket magukra. Ha te most tisztességesen bánsz velük, azt nagyon megjegyzik majd, és olyan hálás párokat szerezhetsz, akik szívesen mesélik majd el ismerőseiknek és barátaiknak pozitív tapasztalataikat veled kapcsolatban.
Hallottunk már olyat, aki arra hivatkozik, hogy ő nem akar felülni a koronavírus hullámra, és meglovagolni ezt az egész helyzetet. Látja, hogy mennyien visszaélnek ezzel, de ő nem lesz olyan. De mégis milyen?
Ha nem lennénk most ilyen szituációban, akkor büszkén reklámoznád magad és azt a csodát, amit akár egyedül, akár segítséggel, de létrehoztál hosszú tanulás, önszorgalom és munka árán? Valószínű, hogy igen. Ha a termékeidet vagy a szolgáltatásaidat továbbra is jó áron biztosítod, releváns a házasulandó párok számára és megbízható félként számíthatnak rád, akkor nincs mitől félned!
Ha további tanácsokra és segítségre van szükséged a kommunikációddal kapcsolatban, keress minket az eskuvoclassic@gmail.com e-mail címen.
Csatlakozz a közösségünkhöz!
Az Esküvő Classic Business Club azért jött létre, hogy szolgáltatók tanulhassanak szolgáltatóktól, hogy tippeket kapj hasonló helyzeteket átélt társaidtól és megoszd a veled történt eseményeket, hogy mások is tanulhassanak az élethelyzetedből.
Csatlakozz, kérdezz és ossz meg bátran mindent, ami az esküvői szakmához kapcsolódik! Kattints facebook oldalunkra, vagy ide!