Esküvő Classic Business Club

„A jó bornak nem kell cégér.” – Vagy mégis?!
Furcsa belegondolni, hogy alig néhány évtizede mennyire másképp működött a reklám. Közel sem volt ennyi platform és lehetőség megmutatni a márkánkat és önmagunkat a nagyközönségnek, igaz a konkurencia mértéke is jóval csekélyebb volt. De manapság, amikor annyiféle termékkel és szolgáltatással találkozunk nap,…
Egy új fejezet nyílik a reklám terén
Az elmúlt hónapok tökéletesnek bizonyultak egy kis befelé forduláshoz és önmonitorozáshoz. Több idő jutott olyan dolgokra, amik mellett eddig nap, mint nap, szó nélkül elmentünk. Átgondolhattuk, hogy min változtatnánk a jövőben, és mikkel vagyunk elégedettek. A számvetés időszaka volt ez, miközben megtanultuk…
MOST ÉRKEZETT: ÚJABB ENYHÍTÉSEK JÖNNEK AZ ESKÜVŐKKEL KAPCSOLATBAN
Fotó: Györfi Csaba Photography A korona vírus miatti, augusztus 15-ig érvénybe helyezett járványügyi intézkedésekkel ellentétben újabb módosításokat jelentett be a kormány, aminek mind a házasulandó párok, mind az esküvői szolgáltatók örülni fognak! Budapesten kívül június 1-től ugyanis megtartható a templomi…
Ami most mindenkit foglalkoztat: Kommunikáljunk, vagy ne kommunikáljunk?
Mostanság felmerült benned a kérdés, hogy szabad-e most pénzt kérni a termékeidért/szolgáltatásaidért? Etikus-e egyáltalán a koronavírus ideje alatt kommunikálni, szolgáltatásodat hirdetni? Mielőtt elárulnánk a választ, gondolkozz el egy kicsit ezeken a kérdéseken és válaszold meg: • A párok régóta elégedettek…
Légy okos stratéga, használd ki a lehetőséget!
A koronavírus soha nem látott nehézségeket gördített elénk, de hisszük, hogy összefogással minden helyzet megoldható. A rohanó világ számára ez egy figyelmeztetés, hogy igenis érdemes néha lelassítani, odafigyelni másokra és magunkra. Ennek tükrében, a helyzet alapos mérlegelése után az Esküvő…
Maradj benn a köztudatban a Koronavírus ideje alatt és után is!
Hivatalos kormányrendelet szerint március 11-től határozatlan ideig tilos minden 100 főnél nagyobb beltéri és 500 főnél nagyobb kültéri rendezvény megtartása. Ebbe az esküvők is beletartoznak, így aki mostanában tervezi a több százfős esküvőjét, az kénytelen halasztani… A Koronavírus társadalmilag és…
Print vs Online – Ki nyeri a hírfogyasztás versenyét?
Vitathatatlan, hogy a fogyasztói igények az utóbbi évtizedben drasztikusan átalakultak. Az itt és most generáció azonnal tudni akarja a választ a kérdéseire, up to date akar lenni a legtöbb témában, és a FOMO érzéstől ódzkodva igyekszik aktív jelenlétet generálni az online térben.…
Az Esküvő Classic éve – Már 10+1 éve megkerülhetetlen!
Az elmúlt év talán az eddigi legfontosabb volt Magyarország legnépszerűbb esküvői magazinjának életében. Az események, évfordulók és újdonságok csak úgy sorjáztak, 2020-ra pedig még erősebb lett a brand, ami a szolgáltatók számára minden platformon hiteles megjelenési lehetőséget kínál. Már 10+1…
A nyomtatott lap bűvkörében
Amikor beindulnak a nyomdagépek, azokat, akik egy lapszám létrehozásán hosszú heteket, hónapokat dolgoztak, mindig nagy izgalom tölti el. Hiszen az internet korában járva mind hiszünk benne, hogy a nyomtatás, a papír és a nyomtatott magazinok kora korántsem járt le. A tapasztalatok…
Influencer story – Ki a hiteles forrás?
Az elmúlt időszakban új befolyásolók szerzik meg a fogyasztók figyelmének egyre nagyobb százalékát: az influencereket itthon is sok tízezren, akár százezren is követik. De vajon ki az, akinek hisznek az emberek? Az influencer nem mást jelent, mint olyan személyt, aki befolyásolja…