Az elmúlt hónapok tökéletesnek bizonyultak egy kis befelé forduláshoz és önmonitorozáshoz. Több idő jutott olyan dolgokra, amik mellett eddig nap, mint nap, szó nélkül elmentünk. Átgondolhattuk, hogy min változtatnánk a jövőben, és mikkel vagyunk elégedettek. A számvetés időszaka volt ez, miközben megtanultuk igazán értékelni az otthon, az egészség, a család és a szeretet megfoghatatlannak tűnő fogalmát.
Ami eddig természetesnek tűnt, az most felértékelődött. Találkozni a barátokkal, beülni egy kávéra, puszival köszönni az ismerősöknek, kötöttségek nélkül bevásárolni, utazni a nagyvilágban. Ez mind adott volt, és talán nem becsültük eléggé ezeket a pillanatokat. Ahogy egy kicsit mindenki, úgy vírus hatására a társadalom fogyasztási szokásai is megváltoztak, és vélhetően már sosem lesznek olyanok, mint ezelőtt…
A melletted állunk szöveg már nem a legjobb reklám
Az AdAge Amerikában végzett, ezer főt számláló, friss kutatása szerint 20%-al több hirdető gondolja azt, hogy a közösség összehozását hangsúlyozó reklámokra van szükség, mint ahány fogyasztó. Az üres ígéretek és a „háborús” helyzet kommunikálása sok esetben a visszájára sült el, és inkább váltott ki ellenérzést, mint szimpátiát, kivéve akkor, ha a szavakat tettek is követték (a Coca Cola például jótékony célokra ajánlotta fel az áprilisi kereskedelmi reklámtevékenységre elkülönített büdzséjét).
Ennek ellenére a fogyasztók továbbra sem ellenzik a reklámokat abban az esetben, ha azok releváns és hasznos tartalmat adnak, egy problémára kínálnak megoldást vagy épp szebbé és jobbá teszik az életüket.
A kommunikációban már az emberek sokkal inkább vágynak olyan tartalmakra, melyek az otthonmaradásra buzdítás helyett elterelik a figyelmet a járványról vagy más, közelebbi és valós problémákkal foglalkoznak. A tanulmány másik érdekessége, hogy még azok a Y-generációs fiatalok is többet vásárolnak online, akik megőrizték teljes munkaidős állásukat. Ebből arra következtethetünk, hogy a netes vásárlás eddig nem látott magasságokba emelkedhet, és a jövőben is megőrzi majd népszerűségét.
Hamarosan az Esküvő Classic is egy új online projekttel jelentkezik, ami újabb lehetőségeket és utakat nyit az esküvői szolgaltatók előtt, hogy elérjék a házasulandókat.
Egy új lehetőség, egy új jövő kezdete
Itt az ideje benyomni az újraindítás gombot, felvenni az éledező világ lassan, de biztosan lüktető ritmusát, és optimistán kezdeni az új jövőt, mert ez egy új lehetőség, hogy megmutasd magad! A menyasszonyok és vőlegények újult erővel és reménnyel szervezik tovább az esküvőjüket, így folyamatosan várják az útmutatást és a hasznos segítséget. Az Esküvő Classic Médiacsoport a héten újra megkezdte fotózási munkálatait, és hamarosan egy derűlátó, jövőbe tekintő és értékadó lapszámmal jelentkezik figyelembe véve a vírus szülte megváltozott igényeket!
Bármilyen kérdésed van, ne késlekedj elküldeni nekünk a szerkesztoseg@eskuvoclassic.hu e-mail címre!