A házasulandók életkorának összetétele igen változatos. De most egy új nemzedék lép az oltár elé, ők az Y-generáció tagjai, akikhez egészen más módon és más platformokon érdemes szólni.
A helyzet egyszerű, és elég az ország demográfiai helyzetére gondolni, hogy belássuk: a legtöbb házasságot kötő pár az Y-generációhoz tartozik.
Ezért kértük fel fotózásunkra a fiatal és sikeres párt, Bolla Viktóriát és Kálnoki-Kis Dávidot. Lehet nem cseng ismerősen a nevük, de az Y generáció számára meghatározó véleményvezérek.

Ők, akik a 80-90-es évek környékén születtek, már másként használják a különböző felületeket. Ők már nem néznek annyit tévét, a hosszabb írások sem mindig kötik le őket, és képekkel veszik körbe magukat. És míg a legtöbb korcsoportban a Facebook a legkedveltebb közösségi oldal, az Y-ok a facebook mellett az Instagramon is sok időt töltenek.
Ez az a generáció, ami egy márkához hajlandó érzelmi kötődéssel kapcsolódni, de csak akkor, ha az valóban megszólítja, és nem csakhasznosnak, de szórakoztatónak és stílusosnak is találja azt. Hiszen nekik a stílus sokkal fontosabb, mint a pénz. Őket tehát nem feltétlen a csökkentett árakkal, hanem a kompromisszumok nélküli stílussal, egyediséggel, és gyors figyelemfelhívással lehet megfogni. Az érzelmi kötődés viszont azt is jelenti, hogy könnyebben elfordulnak egy márkától, egy kiválasztott terméktől, ha ahhoz negatív élményük kapcsolódik.
Az Y-generáció tagjait a náluk idősebbek sokszor hajlamosak felelőtlennek, felszínesnek látni, pedig ez nem igaz! Az viszont igaz, hogy ezek a fiatalok, akik most értek abba a korba, hogy kimondják az igent, egyszerre több dologra fókuszálnak, és kifelé élnek – életüket megosztják a közösségi oldalakon, sőt, szinte ott is élik. Ezért is lehet az, hogy az ügyesen kitalált, kifejezettenegyedi megjelenésekkel, a gyorsan befogadható, látványos és stílusos tartalommal lehet őket legjobban megfogni. Nekik meg kell mutatni, mire képes például egy esküvői szolgáltató, mégpedig úgy, hogy ne kelljen órákig keresgélniük a neten. Ezért hasznosak az Esküvő Classic fotózásai, hiszen ottegy helyen, megvalósítható formában, sokféle stílusban mutatkozhat be egy-egy szolgáltató! Éppen ezek a gyorsan átlátható, érzelmekre ható, pontos információkat hordozó hirdetésformák azok, amelyek az Y-ok figyelmét is felkeltik.
Az Esküvő Classic különféle felületein túl a média más területén is megjelenhettek rajtunk keresztül!
Hass te is az új generáció menyasszonyaira és vőlegényeire!
Keress minket, dolgozzunk együtt: szerkesztoseg@eskuvoclassic.hu