2022. október 22-én fergeteges rendezvénnyel készülünk ahol ismét találkozhattok a hazai esküvői szakmai legjavával. Az esküvő kiállításon segítjük a párokat, hogy az esküvői álmaik valóra válhassanak. Ne maradj ki te se, jelentkezz kiállítónak! Az alábbiakban minden olyan kérdést megválaszolunk, ami felmerülhet benned az IMAGINE Wedding Show-val kapcsolatban.
Az OFF Kultúrszövőgyár ad otthont október 22-én az Esküvő Classic IMAGINE Wedding Show elnevezésű esküvő kiállításunknak és eseményünknek. Egy napnak, amikor összehozzuk az esküvői szolgáltatói szféra krémjét, a lelkes, tanácsokra és tippekre vágyó házasulandókat, valamint a szakmai újságírókat. Az exkluzív hangulatú rendezvényen a látogatók élőben tapasztalhatják meg az EC világát, mintha belépnének a magazin lapjai közé.
Ha szeretnél te is velünk tartani ezen a napon, jelentkezz!
Ha kérdések merültek fel benned, az alábbiakban biztosan megválaszoljuk.
Mi is ez a rendezvény?
Egy interaktív tér, ahol a házasodni készülők találkozhatnak az esküvői szolgáltatók legjavával, workshopjainkon és interaktív beszélgetéseinken választ kaphatnak az esküvőszervezéssel kapcsolatos kérdéseikre, miközben közelebbről is megismerkednek az EC világával és a partnereivel. Nem egy átlagos kiállítás, nem egy buli és nem is kérdezz-felelek esemény.
Hogyan tudok jelentkezni kiállítóként?
E-mailben itt, eskuvoclassic@gmail.com de lejjebb tekerve megtalálod a további elérhetőségeinket is, ahol tudsz érdeklődni a lehetőségekről.

Mekkora a helyszín befogadóképessége?
A körülbelül 1500 nm alapterületű OFF Kultúrszövőgyár egy különleges, rusztikus hangulatú esküvői helyszín amely kiállítási térként is jó logisztikai adottságokkal bír. A OFF Kultúrszövőgyár egy szinten számtalan lehetőséget biztosít a kiállítók számára. Ezen a napon az egész a miénk lesz!
A hely mint vendéglátóipari egységként is működni fog az esemény teljes ideje alatt: teázz, kávézz, vagy fogyassz el egy pohár pezsgőt a nap végén!
Mennyi látogatóra számítotok?
Egy személyes, közvetlen rendezvény szeretnénk, ahol minden kiállító méltóképpen tud bemutatkozni. Számításba véve, hogy a helyszínen egyszerre körülbelül 300 személy tartózkodhat, mi az egész nap folyamán nagyjából 600 vendégre számítunk.
Mennyi kiállítót fogadtok?
A szám limitált, így ez egy exkluzív lehetőség: körülbelül 80 kiállítót várunk. Nagyon figyelünk arra, hogy az esküvői szféra minden szegmenséből reprezentálja magát kiállító. Az azonos területen tevékenykedő szolgáltatókat elszórva, úgy helyezzük el a térben, hogy mindenki kényelmesen fogadhassa a potenciális ügyfeleit.

Hol jelenik meg a kiállítás híre, milyen marketing kommunikációra lehet számítani?
Hirdetésre a saját felületeinket használjuk, melyek a következőket tartalmazzák: print magazin megjelenés, social media kampány saját online felületeinken: eskuvoclassic.hu, Facebook event, Instagram, Tiktok, Youtube. Továbbá készült az eseményhez egy landing page is, ahova folyamatosan töltjük fel a kiállítókat: ezeket mind hirdetjük a betervezett marketing budgetünk: https://kiallitas.eskuvoclassic.hu/. Ezeket mind hirdetjük is és használunk Google ADS-ot is.
A youtube-on az első kampány filmünket, már több mint 6700-an nézték meg.
Jegyeket a nagy jegyportálokon lehet vásárolni.
De minden kiállítót is bevonunk a kampányba és lesz nyereményjáték is.
Vihetek magammal segítőt?
Természetesen! Szívesen látjuk egy kísérődet, természetesen ő is kap kiállítói jegyet és biztosítunk számodra 2 db tiszteletjegyet, mellyel meghívhatod a rendezvényre potenciális ügyfeledet.
Hogy tudok bepakolni?
A parkolás a rendezvény környékbeli utcákban ingyenes. A rendezvény területére a bepakolás ideje, alatt behajtási engedéllyel, behajthatsz. A bepakolás után ki kell parkolni. A bepakolás október 21-én pénteken 14.00 – 20.00 óráig, szombaton csak indokolt esetben, ha vidékről érkezel, akkor ebben az időpontban: 07. 00 – 09. 30-ig lehetséges. Közel 75 kiállítónak kell bepakolni! A rendezvény 10.00 nyílik, arra kérnénk, hogy akkor már készen várjuk a látogatókat.
Hogy tudok kipakolni?
A rendezvény 18.00-kor zár, amíg látogató van a kiállítási térben arra kérünk, addig ne pakolj. A kiállítás zárása után mindent megteszünk, hogy könnyen és gyorsan ki tudjunk pakolni.
Milyen bútorok lesznek? Mekkora helyet biztosítotok egy kiállítónak?
A helyszín sztenderd bútorzattal rendelkezik, így ezeket a kiállítás biztosítja:
- tábla asztal 180 x 75 cm + 2 db széket is biztosítunk a kiállítóknak igény szerint, de ha szeretnéd az asztalod helyét másfajta bútorral vagy dekorációs elemmel megoldani arra is van lehetőség, csak ezt előre jelezd.
- kör asztal 80 cm átmérőjű, + 1 db széket is biztosítunk a kiállítóknak igény szerint, de ha szeretnéd az asztalod helyét másfajta bútorral vagy dekorációs elemmel megoldani arra is van lehetőség, csak ezt előre jelezd.
Az asztalokból kiállítói szigeteket hozunk létre, mely 4 db táblaasztalból áll össze, kiegészítve körasztallal. A hátad mögé tudod betenni a roll-upot, melynek díja 3000 Ft.
A terítőről és dekorációs elemekről viszont neked kell gondoskodni, hogy igazán a saját képedre alakíthasd a teredet!

Menyasszonyi ruhákkal foglalkozom. Ezeket hogyan tudom bemutatni?
Lehetőségetek lesz standardot vagy babákat hozni és azon bemutatni a kreációkat, de ezt jelezd előre és egyedi ajánlatot küldünk igény szerint.
Menyasszonyi ruhapróbára is lesz lehetőség?
Lehet, amennyiben egyénileg biztosítod a potenciális ügyfeleidnek. Biztosítunk helységet a menyasszonyi ruhapróbához.
Hogyan találom meg a saját asztalom?
Mindenkinek egyedi névtáblával készülünk, az asztalbeosztást és térképet pedig elküldjük. A helyszínen térképet helyezünk el.

Elektronikát tudok vinni?
Természetesen tudsz, de kérünk jelezd előre, hogy olyan helyre tegyünk, ahol a legrövidebb úton eléred az áramforrást, az áramot a helyszín biztosítja, de tartalék hosszabbítót hozz magaddal!
Tudok vinni dekorációs elemeket? És Roll-up-ot?
Dekorációt? Természetesen! Az asztalokat díszítőelemek nélkül adjuk át, így teljesen a saját képedre formálhatod. A roll-upokat a saját asztalod mögött, a te hátad mögött tudod elhelyezni, tehát az asztalod ás általad is lesz takarásban. Mi örülünk, ha ennél kreatívabb megoldásokkal is készültök!
Mettől meddig tart a rendezvény és mikor lehet ki-be pakolni?
A rendezvény 10.00- 17.30-ig tart.
Parkolni hol tudok?
A parkolás a rendezvény környékbeli utcákban ingyenes.
Mennyibe kerül a belépő a látogatóknak?
1 jegy 1990 Ft-ba kerül. LOVE BIRD páros kedvezénnyel az első jegy 1990 Ft, a második jegy pedig -50% kedvezménnyel vásárolható meg.
Október 1-től a rendezvény napjáig lehet jegyet vásárolni online elővételben. 200 pár megjelenésére számítunk.
A helyszínen pedig, a rendezvény napján lehet megvásárolni a belépőt, bankkártyás fizetés lehetséges lesz.
Tervezd meg az útvonalad már most, hogy zökkenőmentesen juss el hozzánk!
További infók a rendezvény event-jén találhatók.
Korábban partnerünk voltál, vagy csak most ismerkedsz velünk,
és te is szeretnél az IMAGINE Wedding Show része lenni?
Jelentkezz az alábbi elérhetőségek egyikén és kérd az igényeidre szabott ajánlatunkat!
+36 20 269 3369
eskuvoclassic@gmail.com
Az esemény facebook oldaláért kattints ide!